Σεμινάρια Receptionist

Σπούδασε Τουριστικά Επαγγέλματα στο IEK MASTER. Σεμινάρια Receptionist με Πιστοποιητικό Σπουδών!

Σκοπός του Σεμιναρίου: 

Υπάλληλος Υποδοχής Ξενοδοχείου Hotel Receptionist , ορίζεται ο εργαζόμενος που διεκπεραιώνει σωστά και έγκαιρα τις εργασίες που αφορούν την παροχή υπηρεσιών προς τον πελάτη, στους χώρους υποδοχής και φιλοξενίας – διαμονής των ξενοδοχείων, προκειμένου να συμβάλλει με τον καλύτερο δυνατό τρόπο στη διασφάλιση της απρόσκοπτης και αποτελεσματικής λειτουργίας τους.

Για την εκπλήρωση των στόχων αποδοτικής λειτουργίας της επιχείρησης στα πλαίσια των εκάστοτε ισχυόντων κανονισμών ,πολιτικών ,μεθόδων και διαδικασιών που εφαρμόζονται απ’ αυτή.

Βασικός σκοπός του επαγγέλματος είναι να προβεί σε όλους τους αναγκαίους διακανονι-σμούς, τόσο όσον αφορά το δικό του πόστο όσο και τις λοιπές υπηρεσίες των εγκαταστά-σεων διαμονής και φιλοξενίας, προκειμένου η διαμονή του πελάτη να ανταποκρίνεται με τον καλύτερο τρόπο στις προσδοκίες του.

Συντονίζει τις ενέργειες διαχείρισης που αφορούν την έκδοση τιμολογίων, επιβλέπει την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών, βασίζεται στις εν γένει υπηρεσίες υποδοχής για την προβολή της εικόνας της επιχείρησης και παρακολουθεί ο ίδιος τον φάκελο του πελάτη προκειμένου να εξασφαλίσει την εμπιστοσύνη του.

Θεματικές ενότητες Σεμιναρίου:

  1. Βασικές γνώσεις χειρισμού Ηλεκτρονικών Υπολογιστών
  2. Βασικές γνώσεις ξενοδοχειακής νομοθεσίας
  3. Βασικές Αρχές Οικονομίας και Διοίκησης Επιχειρήσεων
  4. Εφαρμογές Υπηρεσίας Υποδοχής πελατών
  5. Βασικές Αρχές Ξενοδοχειακής Φιλοξενίας
  6. Βασικές Αρχές και Τεχνικές εξυπηρέτησης πελατών
  7. Στοιχεία Τουριστικής Πολιτικής
  8. Βασικές Αρχές Ψυχολογίας πελάτη
  9. Βασικές Αρχές ξενοδοχειακού marketing
  10. Βασικές Αρχές Ξενοδοχειακής Λογιστικής
  11. Θεσμικό πλαίσιο διαφύλαξης προσωπικών και ευαίσθητων δεδομένων
  12. Γνώσεις χειρισμού του εξοπλισμού υποδοχής και καταχώρησης δεδομένων
  13. Γνώσεις ορολογίας πωλήσεων – κρατήσεων – υποδοχής καθώς και ορολογίας τουριστικών υπηρεσιών
  14. Γνώση της οργανωτικής δομής και των λειτουργιών της επιχείρησης
  15. Γνώση διαδικασιών πωλήσεων
  16. Γνώση της δομής και των κανόνων του «πελατειακού κύκλου»
  17. Γνώσεις των νομικών δικαιωμάτων και υποχρεώσεων πελατών και ξενοδοχείου
  18. Γνώσεις επικοινωνιακής τακτικής, Χειρισμός εναλλακτικών λύσεων τιμών και υπηρεσιών
  19. Διαχείριση παραπόνων
  20. Χρήση εξειδικευμένων προγραμμάτων/ πακέτων λογισμικού για τη διαχείριση πελατών ξενοδοχείου

Με την ολοκλήρωση του Σεμιναρίου ο Σπουδαστής θα είναι σε θέση να:

  • Σχεδιάζει την προετοιμασία των αφίξεων.
  • Υποδέχεται κι εξυπηρετεί με χαμόγελο κι ευγένεια τους πελάτες.
  • Βοηθάει στην συμπλήρωση, ή συμπληρώνει ο ίδιος τις κάρτες άφιξης των πελατών.
  • Διαπραγματεύεται με τους πελάτες τις τιμές των δωματίων (προσαυξήσεις, εκπτώ-σεις, προσφορές κ.λπ.) και να καθορίζει τον τρόπο πληρωμής.
  • Δίνει τα κατάλληλα δωμάτια, φροντίζοντας να ικανοποιεί τις επιθυμίες των πελα-τών, όταν αυτό είναι εφικτό.
  • Προσδιορίζει τις απαιτήσεις των πελατών κατά τη διάρκεια παραμονής τους.
  • Ενημερώνει την κατάσταση δωματίων με τη βοήθεια του τμήματος ορόφων.
  • Συντονίζει τις ενέργειές του με το τμήμα συντήρησης για επιδιορθώσεις βλαβών στα δωμάτια.
  • Αποστέλλει πληροφορίες για τους πελάτες και τα δωμάτια τους στα άλλα τμήματα του ξενοδοχείου (π.χ. υπηρεσίες, ή προσφορές που αφορούν V.I.P. πελάτες, οι οποίοι έχουν αφιχθεί, ή θα αφιχθούν).
  • Χειρίζεται τα κλειδιά των δωματίων και τις θυρίδες ασφαλείας.
  • Διεκπεραιώνει την αλληλογραφία και τα μηνύματα των πελατών.
  • Εξυπηρετεί πελάτες οι οποίοι δεν μπορούν να μείνουν στο ξενοδοχείο, παρέχοντας πληροφορίες που αφορούν εναλλακτικές επιλογές κατά περίπτωση.
  • Αντιμετωπίζει άμεσα και αποτελεσματικά τις καταστάσεις έκτακτης ανάγκης (π.χ. ασθένεια ενός πελάτη, απόπειρα ληστείας κ.λπ.).

Τα Σεμινάρια Receptionist απευθύνονται σε:

  • Νέους και νέες που ενδιαφέρονται να εργαστούν στον εν λόγω κλάδο για πρώτη φόρα
  • Επαγγελματίες του χώρου οι οποίοι ενδιαφέρονται να πιστοποιήσουν το επάγγελμά τους δεδομένου ότι μετά την επιτυχή παρακολούθηση των σεμιναρίων παρέχεται επαγγελματικό πιστοποιητικό, σύμφωνα με το πρότυπο Q Certification H&R, το οποίο εκδίδεται εντός 10 ημερών από τον αντίστοιχο φορέα πιστοποίησης κατόπιν εξετάσεων.

Με την Ολοκλήρωση του Σεμιναρίου ο σπουδαστής αποκτά:

  • Πιστοποιητικό Σπουδών από ΚΔΒΜ Επιπέδου 2
  • Τίτλο Σπουδών για Δικαίωμα Συμμετοχής στις Εξετάσεις Πιστοποίησης του ΕΟΠΠΕΠ (Απαιτούμενη Προϋπηρεσία)
  • Συστατική Επιστολή από τον Εκπαιδευτικό Οργανισμό MASTER
  • Δυνατότητα (μετά από σύμφωνη γνώμη του σπουδαστή) προώθησης του βιογραφικού σε αντίστοιχες επιχειρήσεις

Γιατί Επιλέγω Master

  • Ο Όμιλος MASTER έχει Πιστοποιηθεί ως Κέντρο Δια Βίου Μάθησης Επιπέδου 2 με την άδεια λειτουργίας (Φ.Ε.Κ. 807/Β/13) Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π του Υπουργείου Παιδείας
  • Τα Επαγγελματικά Σεμιναριακά Προγράμματα παρέχονται και με τη μορφή E-Learning (Σύγχρονη & Ασύγχρονη Τηλεκατάρτιση) από Πιστοποιημένες
  • Ηλεκτρονικές Πλατφόρμες (Συμβατές με Πανευρωπαϊκά και Διεθνή πρότυπα στην Επαγγελματική Εκπαίδευση).
  • Η Εκπαίδευση πραγματοποιείται σε Πιστοποιημένες Εργαστηριακές Υποδομές συνολικής εκτάσεως 400 τ.μ. στα Βόρεια Προάστια και 350 τμ στα Νότια Προάστια με τη συνεργασία του ΙΕΚ MASTER
  • Το Εκπαιδευτικό Προσωπικό κατέχει στρατηγικές θέσεις σε όλους τους Κλάδους της Εργασίας
  • Μακροχρόνιες Συνεργασίες με τις μεγαλύτερες Ελληνικές και Πολυεθνικές επιχειρήσεις και προσφέρουν σημαντικά πλεονεκτήματα στους Σπουδαστές
    • Προνομιακές τιμές και Εκπτώσεις σε Καταρτιζόμενους που ανήκουν σε κάποια από τις ακόλουθες περιπτώσεις:

ΑμεΑ

    • Χαμηλό οικογενειακό εισόδημα

Άνεργοι

  • Επιλογή Συνδυαστικών Σεμιναριακών Πακέτων
  • Ο Όμιλος ΜASTER Διατηρεί 15 Υποκαταστήματα και Απασχολεί 120 Στελέχη σε όλη την Ελλάδα

Πιστοποιήσεις - Βραβεύσεις του Ομίλου MASTER

Nail Art

  • Πιστοποίηση ISO 9001:2008 στην παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών.
  • Πιστοποίηση ISO 9001:2008 στο σχεδιασμό και υλοποίηση επαγγελματικής εκπαίδευσης
  • Πιστοποίηση ISO 9001:2008 στην παροχή υπηρεσιών τεχνολογίας και την ψηφιοποίηση δεδομένων
  • Πιστοποίηση Κέντρου Δια Βίου Μάθησης (ΚΔΒΜ) 2ου Επιπέδου Εθνικής εμβέλειας από τον ΕΟΠΠΕΠ με κωδικό 1073
  • Πιστοποίηση του Κέντρου Μελετών Ασφάλειας του ΥΔΤ & ΠΠ για παροχή εκπαίδευσης
  • Πιστοποίηση ISO 27001 το μόνο επιθεωρημένο Διεθνές Πρότυπο για τα Συστήματα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών (ISMS)
  • Πιστοποίηση ISO 14001 που καθορίζει τις απαιτήσεις για την ανάπτυξη και την εφαρμογή ενός Συστήματος Περιβαλλοντικής Διαχείρισης/ΣΠΔ (Environmental Management System/EMS).

Πιστοποιημένες Ψηφιακές Πλατφόρμες για On Line παρακολούθηση των σεμιναρίων σε μορφή E-LEARNING

Πάνω από 15.000 καταρτιζόμενοι έχουν επωφεληθεί από την Ηλεκτρονική Εκπαίδευση που παρέχει η MASTER

Nail Art

Παροχές

  • Δυνατότητα συμμετοχής μέσω Τηλεκατάρτισης
  • Δυνατότητα ένταξης σε ταχύρυθμο Πρόγραμμα
  • Συμβουλευτική Επαγγελματικού Προσανατολισμού
  • Προνομιακές Εκπτώσεις σε Προγράμματα Μετεκπαίδευσης και Εξειδίκευσης
  • Δωρεάν Σημειώσεις
  • Τα βασικά υλικά της πρακτικής εξάσκησης παρέχονται
  • Ολιγομελή τμήματα
  • Πρακτική Εφαρμογή σε πραγματικά εργασιακά περιβάλλοντα με πραγματικά μοντέλα