Πανελλήνιες 2019: Συμβουλές για το άγχος

Λίγο πριν ξεκινήσουν οι Πανελλήνιες 2019  και έχουμε συγκεντρώσει τις σημαντικότερες συμβουλές για να διαχειριστείτε το άγχος.

Το άγχος  είναι ένα συναίσθημα το όποιο αν διαχειριστεί σωστά μπορεί  να γίνει ιδιαίτερα παραγωγικό και παρακινητικό και να βοηθήσει τον υποψήφιο να παραμείνει προσηλωμένος στην επίτευξη και ολοκλήρωση των στόχων του.

Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τις καλύτερες συμβουλές που θα σας βοηθήσουν να  χειριστείτε σώστα το άγχος των Πανελληνίων Εξετάσεων.

Τραφείτε σωστά

Δώστε ιδιαίτερη σημασία στη διατροφή σας. Καταναλώστε πολλά φρούτα και λαχανικά τα οποία θα ενισχύσουν τον οργανισμό με βιταμίνες και ενέργεια και θα σας βοηθήσουν να είστε τονωμένοι σωματικά και πνευματικά. Αποφύγετε να καταναλώνετε λιπαρές τροφές, ζάχαρη καθώς  μεγάλες ποσότητες καφέ.

Ασχοληθείτε με δραστηριότητες

Οι δραστηριότητες όπως είναι το ποδήλατό, ο χορός οι βόλτες στη φύση η γενικά κάποιο άθλημα θα σας βοηθήσουν να  ψυχαγωγηθείτε  και να χαλαρώσετε από το διάβασμα .

Οργανώστε το διάβασμα

Το πόσο χρόνο διαβάζει ο κάθε μαθητής είναι κάτι που αφορά τον ίδιο. Όμως το να οργανώνεται σωστά το χρόνο και το διάβασμά σας είναι κάτι που θα πρέπει να εφαρμόζετε από όλους. Κρατήστε σημείωσες και υπογραμμίστε όσα σας δυσκολεύουν  προκείμενου να δώσετε ιδιαίτερη προσοχή και να ζητήσετε βοήθεια από τους καθηγητές σας.

Μείνετε Συγκεντρωμένοι

Όση ώρα διαβάζετε φροντίστε να παραμείνετε συγκεντρωμένοι . Απομακρύνετε οτιδήποτε μπορεί να αποσπάσει την προσοχή σας (λεπτό, κινητό) και φροντίστε να διαβάζετε σε χώρους που υπάρχει ησυχία.

Panellinies 2019

Πανελλήνιες 2019

Κοιμηθείτε σωστά

Ο ύπνος θρέφει το μυαλό! Αποφύγετε να μένετε ξάγρυπνοι διαβάζοντας και κυρίως μην ξενυχτάτε το βραδύ πριν την εξέταση.  Οι ειδικοί συνιστούν να κοιμάστε 8 ώρες προκειμένου να έχετε πνευματική διαύγεια και να ανταποκριθείτε στο απαιτητικό διάβασμα που απαιτούν οι πανελλήνιες .

Κάντε θετικές σκέψεις

Οι θετικές  ρεαλιστικές σκέψεις θα σε βοηθήσουν να ελέγξτε τα επίπεδα του  άγχους. Σκεφτείτε πράγματα ευχάριστα, που θα σας χαλαρώσουν.

Την ώρα της εξέτασης

  • Να έχετε μαζί σας μπουκαλάκι με νερό ή χυμό.
  • Να φοράτε ρολόι για να κάνετε σωστή διαχείριση του χρόνου.
  • Διαβάστε προσεκτικά τα θέματα.
  • Απαντήστε πρώτα στα θέματα που γνωρίζετε καλά.
  • Διαβάστε τις απαντήσεις που γράφετε σε κάθε θέμα με προσοχή.
  • Αν αισθανθείτε ότι σας καταβάλλει το άγχος πάρτε βαθιές αναπνοές.

 Το IEK MASTER  σας εύχεται καλή δύναμη και καλή επιτυχία!